İade ve Hediye Çeki İşlemleri

İade işlemi yapılmakta mıdır?

Caq’a gelen her kargo hediye çeki olarak belirtilmediyse ücret iadesi olarak işleme alınır.Ürün ya da beden değişimi yapılmamaktadır. Eğer talep formunda belirtildi ise sipariş tutarınız değerinde hesabınıza 1 yıl süresince kullanabileceğiniz Hediye Çeki yüklenebilir. Outlet ve Tek Fiyat Kategorilerinden yapılan alışverişlerde değişim, iade ve hediye çeki hakkı bulunmamaktadır.

Hediye Çeki/İade işlemini nasıl yapabilirim?

  1. Üye girişi yaparak “Hesabım” bölümünden “Siparişler” alanına gelerek iade etmek istediğiniz sipariş numaranızı not alınız.
  2. Sipariş numaranızla beraber ürünü zarar görmeyecek şekilde paketleyiniz ve paket içerisine iade talebiniz ve sipariş numaranızı iliştirin.
  3. Paketi alıcı adı ‘CAQ’ ya da firma kodumuz 0000 belirterek MNG kargoya peşin ödemeli olarak 14 gün içinde teslim edin.

Üyeliğiniz bulunmamakta ise; faturanızın üzerine İade/ Hediye Çeki talebinizi yazarak ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Üyeliğinizin bulunmamasından dolayı tarafınıza iade bilgilendirme mailleri gönderilememektedir.

Ücret iade işlemlerinde ödeme şekline bağlı kalınarak öncelikle mevcut olan hediye çeki yüklemesi sonrasında kalan tutar iadesi gerçekleştirilmektedir.

İpucu: Talep açılmayan gönderileriniz işleme alınamamaktadır. Havale ödemesi ile oluşturulan siparişlerde fatura üzerinde iban bilgileri yazılmadığı takdirde; tarafımızda bu bilginin bulunmamasından dolayı ilgili tutar hesabınıza hediye çeki olarak yansıtılacaktır. İadelerde fatura ibrazı zorunludur. Outlet ürünlerde değişim, hediye çeki ve iade işlemi yapılamamaktadır.

Hediye Çeki yüklemesi nasıl yapılmakta?

“Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün/ ürünlerin bedeli üye olduğunuz mail adresinize anında yüklenir ve 1 yıl boyunca hem mağazamızda hem de sitemizde kullanabilirsiniz. “”Hesabım”” bölümünde yer alan ‘Hediye Çeklerim’ sekmesinden yüklenen hediye çekinizi görebilirsiniz. Hediye çekinizin kullanımı sırasında beklenmedik bir hata ile karşılaşırsanız 0530 152 02 27 numaralı Müşteri Hizmetlerimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

İpucu: Ürün değişim şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra iade işleminiz gerçekleştirilecektir. Kartınıza yansıma süresi bankalara göre değişkenlik göstermekte olup, 7-10 iş günüdür. İade işleminiz tamamlandığında tarafınıza sistemde kayıtlı olan mailiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

İpucu: İadesi yapılan tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış ve etiketi kopartılmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

Sitenizden aldığım ürünü mağazanızdan iade edebilir miyim?

Sitemizden alınan ürünlerin iade işlemi yalnızca online merkez üzerinden gerçekleşir. Mağazalarımızdan sadece değişim işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Bu E-Ticaret Uygulaması Entropha Bilgi Teknolojileri Tarafından Hazırlanmıştır.